Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Na tovar, ktorý obasahuje batérie ako napr. elektrické kolobežky, bicykle - batérie sú spotrebný materiál a nevieme ovplyvniť, či zákazník s batériou správne zaobchádza, preto môže byť po pár mesiacoch od kúpy tovaru a následnej reklamácií tovaru - konkrétne batérií reklamácia zamietnutá skrz nesprávneho zaobchádzania ako napr: zlého uskladnenia, nadmerného vybitia, vytopenia atď.... Samozrejme správne skladovať treba aj iný tovar, ktorý neobsahuje batérie - bicykle, náhradné diely nakoľko obsahujú oceľové, kovové časti, ktoré môžu pri nesprávnom skladovaní vo vlhkých priestoroch, v exteriéri atď... korodovať, hrdzavieť... Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:
Ak ste tovar používali na iný účel ako bol určený;
Úprava a zásahy do štruktúry výrobku;
Bežným opotrebovaním;
Údržba v rozpore s návodom;
Zanedbanie starostlivosti o výrobok;
Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou.
Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že s nimi budete plne spokojný/á! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi si s Vami dohodneme spôsob nápravy.
VÝMENA TOVARU:
Zákonom je daná lehota na vrátanie/výmenu tovaru 14 dní a my Vám taktiež garantujeme výmenu veľkosti či výmenu za akýkoľvek iný tovar. Podmienky pre výmenu nájdeš nižšie! Len nemôže byť používaný alebo opotrebený
VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY):
V prípade, že nebudete s tovarom spokojný, môžete tovar do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť podľa odporúčaného postupu uvedeného nižšie. Toto vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 zákona č 40/1964 zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka je 14dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Podmienky výmeny a vrátenia tovaru
Pri výmene alebo vrátení nepoužitého tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:
Tovar musí byť nepoškodený.
Tovar nesmie byť použitý.
Tovar musí byť kompletný.
Tovaru nesmie byť odobraná vysačka.
Spoločne s tovarom dodajte popis vady, prípadne vypíšte reklamačný formulár.
Na Tovar, ktorý nám zašlete nesmie byť vystavená žiadna dobierková suma!
Pri reklamácii dbajte na tieto skutočnosti:
vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu podľa § 599 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.,
záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním podľa § 619 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.,
reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci a to podľa dikcie zákona č.258/2000 O ochrane verejného zdravia. Takýto tovar sa nebude brať do reklamačného konania,
za reklamáciu sa nepovažujú mechanické zásahy do tovaru,
údržba tovaru musí prebiehať v súlade so štítkom na danom produkte (čistiace, žehliace a sušiace postupy alebo zákazy).
Adresa na odoslanie reklamácie, vrátenia alebo výmeny tovaru:
Galbavý s.r.o.
Priehradka 392/25
96601 Hliník nad Hronom
IČO: 50698354 DIČ/IčDPH: 2120434844
Ako postupovať?
Odporúčaný postup pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru:
Pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru, pripojte k tovaru sprievodný list - reklamačný protokol uvedený na našej stránke, kde uvediete či žiadate tovar reklamovať, vymeniť, alebo vrátiť peniaze.
Popíšte vadu tovaru, v prípade, že sa jedná o nepoužitý tovar, ktorý chcete vrátiť podľa zákona do 14 dní od doručenia zásielky, stačí uviesť číslo účtu alebo katalógové číslo produktu, o ktorý máte záujem vymeniť namiesto pôvodne objednaného tovaru, samozrejme aj veľkosť produktu.
Tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom a faktúrou zašlite bez dobierky na adresu:
top-obchod.eu, Peter Galbavý
Galbavý s.r.o.
Priehradka 392/25
96601 Hliník nad Hronom
IČO: 50698354 DIČ/IčDPH: 2120434844
O obdržaní vráteného alebo reklamovaného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky .
O vybavení reklamácie rozhoduje predávajúci na základe odborného posúdenia (súdnym znalcom). Maximálne do 30-tich dní od obdržania reklamovaného tovaru Vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie prostredníctvom emailu alebo telefonicky.