FBpixel

Reklamačný protokol

Reklamačný protokol č..................... /vyplní predávajúci/

Predávajúci: Galbavý s.r.o., Priehradka 392/25, 96601 Hliník nad Hronom, IČO 50698354, e-mail: pegagalbavy.peter@gmail.com

a)  Kupujúci:.................................................................................................................................................

b)  Reklamovaný produkt:

………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

c)  Doklad o kúpe č.:.............................. d) Dátum zakúpenia produktu:………………………………

e)  Dátum uplatnenia reklamácie:..................................................................................................................

f) Reklamované vady ......................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

Poučenie pre spotrebiteľa: Uvedené v Reklamačnom poriadku, bod 27.

g)   Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na: riadne, včas a bezplatne odstránenie vady,

výmena produktu, výmena súčasti produktu, výmena vadného produktu za bezvadný, zrušenie kúpnej zmluvy, □ primeraná zľava z ceny produktu. /spotrebiteľ označí jednu z uvedených možnosti/

h)  Určenie spôsobu vybavenia reklamácie predávajúcim: ihneď, do 3 pracovných dní/jedná sa o zložitý prípad/, □ najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie /vyžaduje sa zložité technické zhodnotenie výrobku/

i) Vybavenie reklamácie: ihneď, reklamácia bude vybavená dňa:...............................

Kupujúci:...............................................                                                                                          Predávajúci:.............................................

/podpisy len v prípade uplatnenia reklamácie poštou/

j)   Spôsob vybavenia reklamácie:

písomná výzva na prevzatie plnenia dňa....................

k)  *Reklamácia uznaná: □ bezplatne odstránenie vady – oprava, □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, výmena vadného produktu za bezvadný, zrušenie kúpnej zmluvy, primeraná zľava z ceny produktu..........% v hodnote........ eur,

l) *Reklamácia zamietnutá, dôvody:

………………………………………………………………………………………………………………

………………….…………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………

 

Dátum vybavenia reklamácie:…………………………………………….

 

 

 

Predávajúci:.............................................                                                                                                 Kupujúci:...............................................

Platobné možnosti

Pred tým ako navštívite našu webovú stránku

Pomocou súborov cookie a údajov poskytujeme a prevádzkujeme služby, meriame návštevnosť a štatistiky webu. Pomocou súborov cookies a údajov podľa vašich nastavení budeme zobrazovať prispôsobené alebo všeobecné reklamy na internete. Voľbou tlačidla Prispôsobiť zobrazíte nastavenia vrátane možnosti odmietnuť prispôsobenie pomocou súborov cookie a informácie o ovládaní na úrovni prehliadača umožňujúce odmietnuť používanie niektorých, či všetkých súborov cookie na iné účely.

Súhlasím

Prispôsobiť

Pokračovať

Do pokladne

Objednávka